
2025 KTM 1390 Super Duke GT: A Végső Sport-Túra Motor
2025 KTM 1390 Super Duke GT: A Végső Sport-Túra Motor
Már most a kategória legextrémebb sport túra motorjaként ismert, a 2025-ös KTM 1390 Super Duke GT új szintre emeli a teljesítményt. Az osztrák tervezés, fejlesztés és gyártás eredményeképpen egy dinamikusabb, könnyebb, és technikailag fejlettebb motor született, amely tökéletesen ötvözi a vad vezetési élményt a legmagasabb szintű túra kényelmével. Ezt a motort méltán nevezhetjük Adrenaline Express-nek.
Karizmatikus Külső és Ergonomia
Az új, izmos és agresszív megjelenésű test, optimalizált ergonómiával párosítva, minden szögből lenyűgöző látványt nyújt. Az alacsonyabb profil és a kompakt váz stabil és kényelmes üléspozíciót biztosít hosszú utak és versenypályás napok során is.
Világítás és Technológia
Az agresszívebb LED fényszóró kialakítás két központi LED egységgel rendelkezik, amelyek a 90 fokos látómező és a fejlettebb kanyarfények révén még jobb megvilágítást nyújtanak. A nappali menetfény automatikusan alkalmazkodik a fényviszonyokhoz, a Start-up LED animáció pedig modern technológiai szintet képvisel.
Felfüggesztés és Beállíthatóság
A legújabb generációs WP Semi Active Technology (SAT) felfüggesztés elektronikusan vezérelt, és különböző módok közül lehet választani, hogy mindenki megtalálja az ideális beállítást. Az állítható hidraulikus kuplung és fékkarok, valamint a testreszabható kormány és pedálok garantálják a tökéletes illeszkedést.
TFT Kijelző és Kapcsolódás
A 8,88 hüvelykes TFT érintőképernyő könnyen kezelhető menüstruktúrával és kibővített csatlakozási lehetőségekkel rendelkezik. Az USB-C telefontöltés, valamint a KTMconnect alkalmazás Bluetooth-on keresztül lehetővé teszi a navigációt és a teljes kapcsolódási élményt.
Lenyűgöző Teljesítmény
Az LC8 motor legújabb verziója 1350 cm³-es hengerűrtartalommal és megnövelt teljesítménnyel büszkélkedhet, ami azonnali erőátvitelt biztosít. A megbízhatóság érdekében a szervizintervallumokat 60,000 km-re növelték.
Vezetési Módok és Testreszabás
A motor a Rain, Street, Sport módok mellett új Custom és Track konfigurációkat kínál, amelyek még jobban alkalmazkodnak a vezető igényeihez. A finomított kipörgésgátló és anti-wheelie funkciók sima és biztonságos vezetést garantálnak.
Stabilitás és Fékek
A motor vázszerkezete háromszor nagyobb torziós merevséget biztosít, mint a korábbi modell, míg a Brembo Stylema féknyergek 320 mm-es tárcsákkal a maximális fékhatást nyújtják. Az új Supermoto+ ABS és Sport ABS módok pedig fokozott biztonságot kínálnak.
Kényelmes Túrázás
A kormány és a szélvédő állíthatósága lehetővé teszi, hogy a motoros kényelmesen élvezze a hosszabb túrákat is. Az ülés 834 mm-es magasságával a teljesítmény és a kényelem tökéletes egyensúlyát nyújtja, az utasülés pedig hosszabb utakra is ideális.
2025 KTM 1390 Super Duke GT: Műszaki Adatok
Motor
- Kialakítás: 2-hengeres, 4-ütemű, V 75° motor
- Hengerűrtartalom: 1350 cm³
- Teljesítmény: 140 kW (188 lóerő)
- Forgatónyomaték: 145 Nm
- Üzemanyag-fogyasztás: 5.9 l/100 km
- CO2 kibocsátás: 139 g/km
- Üzemanyag-keverék előállítás: Keihin EFI (60 mm-es fojtószelepház)
- Hűtés: Folyadékhűtés víz/olaj hőcserélővel
- Elsődleges hajtás: 40:76
- Másodlagos áttétel: 17:38
- Sebességváltó: 6-sebességes
- Kuplung: PASC csúszókuplung, hidraulikus működtetéssel
- Elektronikus vezérlőrendszer: Keihin EMS RBW-vel és tempomattal, kettős gyújtás
- Akkumulátor kapacitás: 11,2 Ah
Váz és Felfüggesztés
- Váz kialakítása: Króm-molibdén acél rácsos váz, porfestett
- Első felfüggesztés: WP APEX-USD Ø 48 mm, félig aktív (Gen 3)
- Hátsó felfüggesztés: WP APEX felfüggesztés, félig aktív (Gen 3)
- Rugóút (elöl/hátul): 125 mm / 140 mm
- Kormány: Kúpos alumínium Ø 28/22 mm
Méretek és Kapacitások
- Tömeg (üzemanyag nélkül): 213 kg
- Üzemanyagtartály: 19,5 liter
- Ülésmagasság: 834 mm
- Hasmagasság: 149 mm
Tengelytáv: 1.491 ± 15 mm
Kerekek és Fékek
- Kerekek: Öntött alumínium kerekek, 3.50 x 17" elöl, 6 x 17" hátul
- Gumiabroncsok: 120/70-ZR17 elöl, 200/55-ZR17 hátul
- Első fék: 2 x Brembo Stylema Monobloc négydugattyús, radiálisan rögzített féknyereg, 320 mm-es tárcsák
- Hátsó fék: Brembo kétdugattyús fix féknyereg, 240 mm-es tárcsa
- Lánc: 525 X-Ring
Egyéb Jellemzők
- Kipufogó: Rozsdamentes acél primer és szekunder kipufogó, két katalizátorral
- Hátsó segédváz: Öntött alumínium / Kompozit
- Kormányszög: 65,3°